Łucznik – Posługuje się łukiem i działa głownie na
odległość, jednak potrafi posługiwać się krótkimi ostrzami. Łucznik dzięki
lekkości swojego ekwipunku bardzo dobrze umie podkradać się do ofiar. Łucznicy
nie powinni nosić ciężkich zbroi, bo wywołują one dużo hałasu. W bezpośrednim
starciu jest idealny do walki wręcz.
Bonusy: + 9 Skupienie / + 6 Zwinność
Paladyn – Pogromca istot nieczystych, doskonały łowca
wilkołaków oraz patron pokrzywdzonych oraz przeciwnik zła i niesprawiedliwości.
Paladyni kierują się zasadą, że to co nie jest dobre, musi zostać zniszczone.
Nie tolerują obecności nekromantów i osób o złym charakterze. Paladyni znają
podstawowe zaklęcia leczące.
Bonusy: + 8 Siła / + 4 Osobowość / + 3 Siła Woli
Krzyżowiec – Pogromca istot, które są obce jego wierze i
sprzeciwiają się jej w jakiś sposób. Jest to wojownik nieznający litości,
działający szybko. Jest doskonałym wojownikiem podczas wojen, posłuszny swemu
władcy i kapłanom, ale nie boi się stosować nieczystych zagrywek. Może być zły
do szpiku kości lub czysty niczym łza. To już zależy od niego samego.
Bonusy: + 10 Siła / + 5 Siła woli
Rycerz – Rycerz jak to rycerz. Postępuje według kodeksu i
służy władcy oraz damie swego serca. Jest niezbędny podczas różnego rodzaju
wojen. Rycerz nie wie co to strach i nie boi się podjąć rzuconego mu wyzwania.
Chętnie staje do pojedynków i stara się za wszelką cenę je wygrać.
Bonusy: + 6 Osobowość / + 9 Siła
Łotr – Nie jest to pozytywna postać. Łotr zdobywa pieniądze „po
trupach do chwały”. Napada najczęściej niczego się niespodziewających ludzi. Łotrzykowie
najczęściej zbierają się w grupy i napadają mniejsze wioski oraz karawany.
Bonusy: + 3 Siła / + 4 Wytrzymałość / + 8 Zwinność
Zwiadowca – Zwiadowca jest pewnego rodzajem informatorem
królewskim i nie tylko. Zajmuje się zdobywaniem informacji o pozycji wroga, a
także potrafi prześlizgnąć się miedzy jego szeregi. Zwiadowcy są też świetnymi
znawcami terenu oraz doskonałymi taktykami.
Bonusy: + 7 Inteligencja / + 8 Skupienie
Wojownik – Zapaśnik, czy gladiator to właśnie są tak
naprawdę zwykli wojownicy. Wojownicy są doskonali w walce wręcz oraz parowaniu
ciosów. Świetnie skaczą i szybko biegają. Są rozciągnięci i świetnie sobie radzą
bez jakiegokolwiek pancerza, czy tarczy.
Bonusy: + 6 Siła / + 9 Wytrzymałość
Barbarzyńca – Dość chaotyczni w tym co robią i porywczy.
Potrafią świetnie posługiwać się bronią ciężką, poruszać się w jakimkolwiek
rodzaju pancerza, lecz Barbarzyńcy są również świetni w atletyce. Są zwinni, a
wbrew pozorom także inteligentni. Doskonale radzą sobie w każdym rodzaju
terenu.
Bonusy: + 10 Zwinność / + 5 Inteligencja