Fable Of Dungeon
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Fable Of Dungeon

Zatop się w świecie prawdziwego średniowiecza z nutą fantazji... gdzie czarownice sąsiadują z mnichami i bardzo im przeszkadzają
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Klasy czarodziejskie

Go down 
AutorWiadomość
Tagran
Admin
Tagran


Liczba postów : 326
Join date : 06/04/2008

Karta Postaci
Życie:
Klasy czarodziejskie Left_bar_bleue100/100Klasy czarodziejskie Empty_bar_bleue  (100/100)
Mana:
Klasy czarodziejskie Left_bar_bleue100/100Klasy czarodziejskie Empty_bar_bleue  (100/100)
Pieniądze: 1000

Klasy czarodziejskie Empty
PisanieTemat: Klasy czarodziejskie   Klasy czarodziejskie Icon_minitimeSro Kwi 09, 2008 12:54 pm

Klas czarodziejskich jest 8 i każda specjalizuje się w czymś
innymi. Do każdej z ras również są przypisane bonusy.

Mag bitewny - Wyszkolony zarówno w magii, jak i w walce. Najlepiej zna się w
magii ofensywnej. Może również korzystać z wszelkiego rodzaju broni. Jest
doskonałym nabytkiem do straży przybocznych możnowładców, jak i do obrony
zamkowych murów. Mogą oni działać w tylnych szeregach wojsk rzucając zaklęcia,
jak również w przednich działając w bezpośrednim ataku

Bonus: + 8 Skupienie / + 7 Siła

Uzdrowiciel – Mag zajmujący się wszelakimi rodzajami klątw i
schorzeń, czy to naturalne, czy też spowodowane zaklęciami lub eliksirami.
Umieją rozpoznawać wszelakie rodzaje ziół oraz potrafią z nich ważyć mikstury.
Ich zaklęcia najczęściej bazują na inkantacjach szkoły Przywrócenia, a nawet
Iluzji.

Bonus: + 6 Osobowość / + 9 Siła Woli

Mag – Wyszkolony we wszystkich rodzajach zaklęć, znający
podstawy alchemii oraz osoba na średnim poziomie zaklinania przedmiotów. Magowie
najlepsi są w rzucaniu zaklęć ze szkoły Niszczenia i Przywołania. Zajmują się
głównie jednak legalną sprzedażą magicznych przedmiotów i broni.

Bonus: + 7 Siła Woli / + 8 Inteligencja

Nocny łowca – Jest to mieszanka skrytobójcy z magiem, ale
bardziej należący do tej drugiej grupy. Specjalizuje się w zadawaniu obrażeń kłutych,
jak i w obrażeniach magicznych. Nocą skacze po dachach, za dnia zbiera różne
informacje. Głównie specjalizuje się w zaklęciach Przemiany, co umożliwia mu
maskowanie się oraz zmianę swojej postaci na zwierzęcą lub w jakiś przedmiot.

Bonus: + 5 Zwinność / + 10 Siła Woli

Druid – Specjalista w czarach związanych z ziemią, doskonały
hodowca zwierząt oraz alchemik dobrej jakości. Druidzi bardzo często przebywają
w lasach i znają każdy ich zakamarek. Znają mowę drzew i zwierząt, co jest ich
dodatkowym atutem w czasie walki.

Bonus: + 10 Inteligencja / + 5 Siła Woli

Mag Zbrojny – raczej żołnierz, niżeli mag. Jest bardziej
opancerzony i ma szersze możliwości w walce zbrojnej niż Magowie Bitewni.
Zaleca się, by działali na przedzie wojsk i raczej korzystali z mieczy i tarcz.
Znają jednak postawy zaklęć ze szkoły Zniszczenia i Przywrócenia, a także
średnią szkołę Przemiany i Iluzji.

Bonus: + 4 Siła woli / + 6 Wytrzymałość / + 5 Siła

Łowca Wiedźm – Sama nazwa wskazuje, czym głównie zajmują się
Łowcy Wiedźm. Są doskonałymi łowcami głów i świetnie sobie radzą z zabijaniem. Bezwzględni
w tym co robią, lecz jeżeli chodzi o handel, potrafią dostosować się do
sytuacji i stać się bardzo uprzejmi. Łowcy Wiedźm nie widzą z reguły co to
strach i raczej to oni je wywołują.

Bonus: + 5 Inteligencja/ + 5 Zwinność/ + 5 Siły

Nekromanta - Mag posługujący się głownie magią mroku. Przywołuje on nieumarłych, ale ich stan fizyczny pozostawiają w niedoskonałym stanie. Nekromanci to czyste zło wcielone, według niektórych ludzi, dla innych są szansą do spotkania z duszą zmarłego krewnego oraz ostatniej rozmowy z nimi. Nekromanci zmarłych wyciągają z zaświatów w sposób bezlitosny, co powoduje u nich furię i żal.

Bonus: + 7 Inteligencja / + 4 Skupienie / +4 Siła Woli
Powrót do góry Go down
https://fable-of-dungeon.forumpolish.com
 
Klasy czarodziejskie
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Klasy bojowe

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Fable Of Dungeon :: Podstawy :: O grze :: O Postaciach-
Skocz do: