Fable Of Dungeon
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Fable Of Dungeon

Zatop się w świecie prawdziwego średniowiecza z nutą fantazji... gdzie czarownice sąsiadują z mnichami i bardzo im przeszkadzają
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Przykładowy zapis

Go down 
AutorWiadomość
Tagran
Admin
Tagran


Liczba postów : 326
Join date : 06/04/2008

Karta Postaci
Życie:
Przykładowy zapis Left_bar_bleue100/100Przykładowy zapis Empty_bar_bleue  (100/100)
Mana:
Przykładowy zapis Left_bar_bleue100/100Przykładowy zapis Empty_bar_bleue  (100/100)
Pieniądze: 1000

Przykładowy zapis Empty
PisanieTemat: Przykładowy zapis   Przykładowy zapis Icon_minitimeSro Kwi 09, 2008 2:53 am

1. Imię: (Imię waszej postaci)
2. Przydomek: (Jeżeli posiadacie)
3. Rodzina: (Ojciec, matka, rodzeństwo i więcej.)
4. Wiek: (Wiek waszej postaci)
5. Charakter: (Czyli jaka jest wasza postać)
6. Zawód lub klasa: (Czym się zajmuje wasza postać lub kim jest, np. Kowal/Sprzedawca/Krawiec lub Akrobata/Złodziej/Barbarzyńca)
7. Statystyki

(Do rozdania 80 pkt)

Siła: (Określa jak mocno możesz uderzyć i jak duży ciężar możesz podnieść)
Inteligencja: (Określa inteligencję twojej postaci, jak łatwo przychodzi jej nauka jakichś umiejętności)
Siła woli: (Siła Woli określa jak łatwo jest oprzeć się zaklęciom działającym na umysł i określa stopień rozwinięcia woli umysłowej)
Zwinność: (Czyli, jak łatwo jest uniknąc ciosu lub strzały)
Wytrzymałość: (Wyższa wytrzymałość oznacza mniejszą liczbę odebranych punktów życia przez przeciwnika oraz czas, w jakim osoba się męczy)
Osobowość: (Określa, czy postać lepiej nawiązuje kontakty i czy łatwiej jej kogoś oczarować)
Szczęście: (Czasem pomaga. To raczej dodatek z niebios. Określa powodzenie jakiegoś przedsięwzięcia)
Skupienie: (Jak bardzo można się na czymś skupić, określa celność oraz pomaga w wyliczeniu many)

8. TEST

1. Trzech bandytów napada na karawanę, a ty przejeżdżasz w
pobliżu. Co robisz?

a) Dołączam się do napaści
b) Pomagam karawanie
c) Jadę dalej nie chcąc się mieszać

2. W świątyni skradziono relikwię i wszczęto alarm.

a) Postanawiam udać się w pogoń na własną rękę
b) Pytam kapłanów o szczegóły i udzielam i pomocy
c) Korzystam z nadarzającej się okazji, kiedy ludzie
panikują i kradnę kilka rzeczy

3. Król wzywa cię do siebie

a) Udaję się tam co prędko
b) Udaję się tam, ale po załatwieniu swoich spraw
c) Nie udaję się do niego, z powodu lepszych zajęć

4. Masz szansę, by dostać jedną z tych trzech rzeczy.
Wybierasz:

a) Magiczny sztylet, który sprawia niewidzialnym i pomaga
otwierać każdy zamek
b) Magiczny miecz, który nigdy nie niszczeje i przebija
się przez wszystko… nawet pancerz z łusek smoka
c) Pierścień przenikający przez umysł każdego, kogo tylko
się wybierze

5. Twoje ulubione miejsce to:

a) Mroczna Puszcza wypełniona po brzegi licznymi ziołami i
niebezpiecznymi zwierzętami
b) Morze Białe pokryte na dnie licznymi kosztownościami
oraz szczątkami tajemniczych cywilizacji
c) Góry Ogniste ze swymi licznymi, zapomnianymi kopalniami
i jaskiniami, w których czai się mnóstwo tajemniczych stworzeń i niezbadanych
artefaktów

6. Zwierzę, które chciałbyś hodować to:

a) Gadający kot
b) Jastrząb
c) Smok

7. Gdyby napadła cię wiedźma, wilkołak i wampir jednocześnie
i miałbyś do wyboru to:

a) Dałbym się zamienić przez wiedźmę w jakieś zwierzę
b) Pozwoliłbym się ugryźć przez wampira
c) Pozwoliłbym się ugryźć przez wilkołaka

8. Z tych trzech osób wybrałbyś najchętniej rozmowę z:

a) Mistrzem Gildii Zabójców
b) Mistrzem Gildii Magów
c) Mistrzem Gildii Wojowników

9. Mistrz daje ci do wyboru trzy Drogi Duszy

a) Wybieram Drogę Ognia
b) Wybieram Drogę Światła
c) Wybieram Drogę Wody
Powrót do góry Go down
https://fable-of-dungeon.forumpolish.com
 
Przykładowy zapis
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Fable Of Dungeon :: Podstawy :: Zapisy :: Ludzie-
Skocz do: